några idoldeltagare på besök i piteå

I Tisdags hade jag hört rykten om att Erik skulle vara i piteås galleria, luleå också men det är närmare till piteå så då far man dit. Vi drog dit early in the morning och kom hem lite senare. Hör med häpnad, jag shoppade INGENTING ;O i alla fall så for vi ju till piteå för det var Erik där klockan 1.


här hade calle kört hans låtar också bjöd han in erik så att dom skulle köra en tillsammmans.


När vi var där skulle det vara 2 gästartister som också skulle komma och en av dom var då Calle och den andra Camilla. Synd att det var Camilla och inte Rabih, Erika eller Tove, då hade jag varit en glad tjej.

På kvällen dorg jag och Ida till gymmet och pumpade benen och kondis som bara den. Det känns alltid dagen efter, annars har man kört för slött, haha. Sen så bad Cornelia Ida komma till Amanda så då for vi dit, vi skulle bara vara där en snabbis men det var så vi var där några timmar och sjöng och åt. Sen hem till Ida och sen så sov vi i varsitt hem.

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0