sista terminen i nian.

igår var det skola igen efter ett välbehövt lov. Jobbigt att vara tillbaka i vardagen, och nu kommer det vara jobbigare i skolan med TP, nationella prov och allt annat. Skönt det ska bli att fara till min syster på fredag med mamma, pappa och elice. Igår kväll for jag och Julia till Elina innan Julia skulle åka tåg tillbaka till Sundsvall-torpshamar- småbo, vad det nu heter. Hon började skolan idag så hon var framme i morse någon gång, var kvar hos Elina till kvällen, vi fixade saker på min Iphone och sen så gjorde vi några hemliga saker som inte tas upp hära, hehe. När jag kom hem låg mamma och sov i soffan, ovanligt? Nej! sen så gick ja upp och sov. Somnade inte förens 2 någon gång, jobbigt.



/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vacker julträd alltså:))

2010-01-13 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0