torsdag-söndag

I torsdags så for jag och min familj upp till småträsk där min morbror och hans sambo har en stuga, dom hade ingen väg som man kunde köra med bil, så vi fick gena över en sjö både dit och tillbaka. Där borta fick vi kött och ris till middag och sen glass och en jättegod sås till efterrätt. Vi dansade bugg, lärde oss snushistorier, eller ja, uttal rättare sakt "anat sa horan då fittan sprack", det sa man då man anat något som skulle hända i spelet typ, sen så spelade vi som sakt var spel och andra saker.

Sen i fedags var det let´s dance och sötnöten Rabih var med, och han var vääääääldigt bra. För att ha få träna mindre än alla andra i alla fall. och juste, i torsdags kom min nya mobil som vi har beställt. FUN! Sen så på kvällen var jag med Ida och bara knogade på. Vi tränade också på gymmet, BARA kondis, vi rodde, jag steairmastra och lite annat smått å gott. Te.x. cykling en stund.

Igår tog vi en vilar dag från gymmet, nice. Vi var i nybyn, spelade GH, var på facebook, såg film, såg på robinsson och lite andra småsaker.

Idag har jag inte gjort nånting, Ida ville att jag skulle med ut och köra skoter, men jag är ju bara 15 år och man tar ju körkortet då man är 16 år, drygt. jaja, ska på gymmet sen. Ingen i min familj är hemma så jag är totaly alone, trist. Ska äta nu, TJOBRE :D

TRÅKIGT INLÄGG UTAN BILDER!

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0