Examen för 9:an

Nu har äntligen alla dessa 9 år gått! Jag har gått ut grundskolan. Så otroligt skönt att kunna säga det. Och en sak som inte är sämre är att vi har sommarlov nu.

Examensmorgonen började med att jag for till Matilda för att styla hennes och Annas hår. När jag var klar där drog jag vidare till Ida. Där blev jag stylad och sminkad av hon. När det var nära till att examen skulle börja drog vi dit. Sen lite innan 12 var den klar. Då snabbtog vi klasskort för att sedan åka släp. Vi var tre klasser som gjorde det men en av dom såg vi aldrig. Men iaf, vi två andra hade roligt med varndra och skrek till varandra.

När vi åkt klart for jag och Madde och letade våra föräldrar, det gick inte så bra. Men tillslut hittade vi dem. Då for jag till frasses och åt glass med Jossan, Matilda och Anna. Sen for vi och såg när studenterna sprang ut klockan 2. Efter det for vi halv 3 och åt med nästan alla 9or på ÄP. När vi var klara där for jag hem och blev fotad av mamma, men det var svårt att få någon bra bild pga. solen.


Denna vackra bild har Ida tagit på min gamla klass.


/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0