ska bli proffs på gitarr!

å det är så kul :) jag håller på att lära mig spela gitarr. Den låten jag spelar mest just nu är "love you till the end", den är lätt men även rolig. Det enda svåra är melodin och sjunga samtidigt. Men nån gång lär jag väl mig det. 



Igår efter skolan stannade jag, Malin och Emil kvar och väntade på Jossan och Emma. Sen när dom slutat for vi hem till Malin. Vi åt och kollade på Malins rum där hon hade ett antal bilder på mig och hon från då vi var små :) roligt att se.

Sen på kvällen så sovde Jossan hos mig och vi snackade med Amanda och Emil och var väldigt fina för dom i webbkameran.



Sen nu idag har jag och Jossan spelat gitarr och kollat live på internet på skoter Sm;et. Dom jag hejjade på lyckades inte så bra. Vart ett litet slaggis i ett heat i pojkar 14-16 år. Inte så normalt i skoter. Nu har jag och Josefin nyss ätit och sen så har hon nyss farit hem. På ett tag kommer Amanda och sen ska vi kanske över till Malin och vara där å i chilla med alla dära. Vi ska också spela gitarr för Amanda är verkligen grym på det.

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0