underbara fredag

dude, its friday! yäääääää :)

Nu är mitt lov slut och då börjar min systers. Lite tråkigt att mitt är en vecka innan hennes. Men jag hinner i alla fall träffa hon på kvällarna då jag inte har tp, men det är ju varje dag i alla fall en timme men får se vad som går att göra åt det. Ikväll vid 12 slaget kommer Julia, Johanna och Kajsa en kompis från deras skola upp hit. Det ska bli kul att äntligen träffa dom, dom har inte varit hemma på 9 helaaaaaa veckor.

Idag har jag chillat och suttit på mammas å pappa jobb. Varit ute och gått och varit med Ida. Vi for till stallet och hälsade på ponnisarna och sen har vi bakat underbart goda chokladmuffinsar, promies.

Cooler håller på att äta upp mig.. och pussas säger ida


Oliiiiiiiiiiiiiiiiiiveeeer :)


Snart är det kväll och det är chilll.. Ska snart prata med elina för att få höra några nyheter, yeey!

ps. ida fyller år på 3 månader, hihihihihihii :)

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina bilder:D



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du gillar min blogg!:)

2010-03-07 @ 07:51:25
URL: http://vadfanskajaghetabloppis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0